Hierontaa Helsingissä

Jumittaako niskaa, vaivaavatko pohkeet juoksujalkaa, onko selän kanssa ongelmia? Vai kuulutko kenties niihin ihmisiin, joille hieronta on kehon hyvinvoinnin lisäksi myös vähän niin kuin hemmottelua?

Kehonhuolto Teemu Pahl tarjoaa klassista- ja urheiluhierontaa ammattitaidolla. Toimipaikkani sijaitsee loistavalla paikalla Töölössä Caloniuksenkatu 4 sisäpihalla.


Varaa aika tai laita viestiä

Voit katsella ja varata aikoja varauskalenterini kautta. Teen myös ilta-aikoja ja sovittaessa viikonloputkin käyvät, yritysvierailuja unohtamatta. Tutustu ihmeessä myös Facebook-sivuihini, joilla jaan kuulumisia ja aina välillä mukavia tarjouksiakin.

Halutessasi voit myös ostaa lahjakortin.


Klassinen hieronta sopii kaikille

Klassinen hieronta on varmasti monelle tuttu juttu. Se rentouttaa lihaksia, parantaa aineenvaihduntaa ja pintaverenkiertoa sekä avaa kipeitä pisteitä ja jumeja, poistaa lihaskireyksiä, rentouttaa kehoa ja mieltä. Hieronta auttaa kehoa toipumaan rasituksesta. On rasitus sitten peräisin urheilusuorituksesta tai vaikka yksipuolisista työasennoista.


Yksilöllinen hieronta on tehokasta kehonhuoltoa

Mikäli liikut tai harrastat aktiivisesti, hieronta auttaa myös kehosi liikkuvuuteen ja palautumiseen. Venyttelyllä ja liikkuvuusharjoittelulla – joka sekin on todella tärkeää – ei nimittäin saa aivan kaikkea hoidettua ja huollettua itse.

Hierontani tarkoitus on lisätä ja parantaa asiakkaideni hyvinvointia, mikä tarkoittaa, että hieronta suoritetaan aina yksilökohtaisesti. Paneudumme kehosi tarpeisiin ja keskitymme niihin kipu-, jumi- tai kehitysalueisiin, joita hoitamalla tunnet muutokset itsekin. Tämä voi tarkoittaa juoksijoille esimerkiksi jalkojen alueen lihasten hoitoa, toisille ryhdin ohjaamista optimaalisempaan suuntaan tai liikkuvuuden ja kehon liikelaajuuksien parantamista. Annan myös kotihoito-ohjeita ja harjoitteita, joilla pääset myös itse pureutumaan kehosi jumeihin ja ongelmiin.


Milloin hierontaan kannattaa tulla?

Hieronta auttaa parhaiten silloin, kun käyt pöydällä säännöllisesti. Ei siis kannata odottaa totaalista jumia, vaan tulla rohkeasti käymään vaikka mieltä tai lihaksia hiertäviä vaivoja ei vielä olisikaan.